Programma Vermarkten op stoom
Categorieën
Samen met de regionale marketingorganisaties, ondernemers en natuur- en erfgoedorganisaties werken Marketing Groningen, Merk Fryslân en Holland boven Amsterdam aan de promotie van duurzaam toerisme in het waddengebied. De komende zes jaar ontsluiten wij via web en app een aantal verbindende verhaallijnen.
Hiermee maken we het minder voor de hand liggende, maar zeker niet minder aantrekkelijke toeristische aanbod op de eilanden en langs de waddenkust beter vindbaar, zichtbaar en boekbaar. En met routes, arrangementen en acties maken we de verhalen beter beleefbaar. Nu al zijn de verhaallijnen werelderfgoed en watererfgoed ontsloten voor de binnen- en buitenlandse markt. Het komende jaar volgen de Smaak van het Wad en militair erfgoed,
en later onder meer inspirerend landschap (waaronder kunst en religieus erfgoed), landbouw en visserij en duisternis. Onderdeel van de campagne is een state-of-the-art website die vanaf 4 april online is en in de komende jaren wordt uitgebouwd met routes (nu al +40), verhalen (nu al 20 locatieverhalen), informatie over vele locatie en een dikke 100 accommodatie in het gebied. Neem even de tijd en maak kennis met: www.visitwadden.nl
-
Over ons
-
Ondernemers toolkit