Wadden reisdagboek

Categorieën

Vanaf mei 2023 was het reisdagboek (in een oplage van 40.000 exemplaren) op meer dan 600 locaties in het Waddengebied verkrijgbaar. In het voorjaar en de zomer van 2023 is de campagne in drie fases uitgevoerd met focus op lokaal/regionaal, nationaal & internationaal publiek.

Fases

Fase 1: Lokaal & regionaal: een online campagne en verspreiding van het reisdagboek op 600 locaties in het Waddengebied. De campagne bevatte een samenwerking met influencer Jora Dekker van LiefsuithetNoorden.

Fase 2: Nationaal: een online campagne met een call to action naar de online Waddenreis. Dit leverde 600 nieuwe abonnees voor de consumentennieuwsbrief op. We zijn een samenwerking aangegaan met FLOW Magazine. 20.000 abonnees van het Flow magazine kregen het reisdagboek cadeau bij de Flow, met als aanvulling een inspiratie reisverhaal van LiefsuithetNoorden te lezen viel.

Fase 3: Internationaal: een online campagne met een call to action naar de Duitstalige en Vlaamse online Waddenreis.

Ontdek meer

Mis niets!

Ontvang het laatste nieuws, de mooiste verhalen en de leukste routes van VisitWadden.